AUGUST FAVORITES







Mesec Avgust je naokoli in čas je za mesečne favorite. Ni jih veliko, ampak ti ki so, so objave vredni :)
August is over and it is time for the monthly favorites. There are not many, but those who are, are worthy of publication :)

LASH PRINCESS FALSE LASH EFFECT MASKARA / LASH PRINCESS FALSE LASH EFFECT MASCARA

Priznati moram, da sem v to maskaro res zaljubljena. O njen sem že pisala v eni od mojih predhodnih objav (TUKAJ), ampak mislim, da če jo še enkrat omenim, ne bo nobeni škodilo :)  Lash princess false lash effect maskara naredi trepalnice tako zelo lepe in dolge, da na prvi pogled dejansko delujejo,  kot bi bile umetne. Krtačka trepalnice lepo podaljša, poleg tega, pa jim da volumen in  efekt umetnih trepalnic. Poleg vsega naštetega, pa je embalaža tako zelo privlačna, da kar kliče po tem, da jo moraš preizkusit ;)
Cena: 12 ml -> 3,50 eur


I must admit that I really love this mascara. About this mascara  I wrote in one of my previous posts (HERE), but I think it is good if I mention it ONCE again;) Lash princess false lash effect mascara, makes the lashes so long and beautiful that at first sight you actually think, that they are false :)  Brush extended eyelashes, and gave them the volume and the effect of false eyelashes. In addition to all of the above, the packaging is very attractive and calling for that you should try this mascara ;)
Price: 12 ml -> 3,50 eur

MLEKO ZA TELO S KOKOSOM / BODI MILK WITH COCOUNAT 

To Biobazino mleko za telo, pa kar prosi poletja, naj se ne poslovi. Mleko je zelo lahko in hidratantno, poleg tega pa še omamno diši. V mleku se nahajajo, same naravne sestavine, tako kot v vseh Biobazonih izdelkih :) V tem izdelku se nahajajo naslednje sestavine: 
  • Olje sladkega mandlja in sezama ->  kožo navlažita, zmehčata ter jo zaščititita pred predčasnim staranjem.
  • Karitejevo maslo in olje pšeničnih kalčkov -> ščitita kožo pred nastankom nezaželjenih strij.
  • Kokos -> da mleku omamen vonj.
Cena: 400 ml ->5,19 eur

With this Biobaza body milk I want to make summer lasted all year. This milk is a very light and moisturizing and contains only natural ingredients, such as:

  • Sweet almond and sesame oil -> improve the skin’s appearance, providing it with freshness and protection from premature ageing.
  • Shea butter and wheat germ oil ->  prevent stretch marks.
  • Coconut -> leaves exotic scent  on the skin.
Price: 400 ml->5,19 eur

Za na konec pa še dve dišeči svečki, ki čakata na jesenske večere. 
In the end, here are two scented candles that are waiting on autumn evenings.

DIŠEČA SVEČKA SINNLIG  / SCENTED CANDLE SINNLIG 


Prva je IKEINA dišeča svečka SINNLIG. Z njo se vedno konča moj nakup v IKEI :) Všeč mi je zato, ker pušča za seboj nežen vonj vanilije. Po njej ne bo dišalo celo stanovanje, ampak prostor v katerem jo boste prižgale, pa zagotovo bo :)
Cena: 2,99 eur

The first IKEA scented candles SINNLIG. With her always ends my purchase at IKEA :) I like it because it leaves a gentle scent of vanilla.
Price: 2,99 eur

DIŠEČA SVEČKA MANDARIN FLOWER / SCENTED CANDLE MANDARIN FLOWER

Druga pa je dišeča svečka Aura. Zanjo sem izvedela na blogu Sugarlove blog.
Dišeče svečke Aura, pri nas dobite v Drogeriji Tuš. Po obliki zelo spominjajo na Yankee Candle. Jaz sem izbrala vonj Mandarin Flower, ki diši omamno in komaj čakam na jesenske večere. Tudi po njej vam ne bo dišalo celo stanovanje, ampak prostor v katerem jo boste prižgale, pa zagotovo bo :)
Cena: 2,80 eur

The second is a scented candle Aura. I saw her in a post on the blog Sugarlove blog.
Scented candles Aura, in Slovenia you can get in drugstores Tuš. A shape reminiscent of Yankee Candle. I chose the smell of Mandarin Flower, which smells amazing and I can not wait for the autumn evenings.
Price: 2,80 eur
xoxo,
Mija 
Follow my blog with Bloglovin

Comments

  1. Jaz,ko grem prebirat tvoje favorite sem skoraj 100%, da bo med njimi kakšen od Biobaze:):). Jaz sem sedaj pokurila tisti hruškat vonj svečke, tako, da danes preverim tole mandarinico, ki mi je ko sem jo kupila dišala bolj kot ta hruškin vonj. :):)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D :D :D jah, kaj čem, totalno sem zaljubljena v te njihove izdelke :)

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

BALEA FACIAL CLEANSERS

CATRICE HD LIQUID COVERAGE FOUNDATION

SUNNY BRONZE SKIN