NOVEMBER FAVOURITES









CIMETOVO ETERIČNO OLJE / CINNAMON ESSENTIAL OIL

Namesto svečk zadnje čase raje uporabljam eterična olja. Sedaj pred veselim decembrom sem iskala nekaj po vonju cimeta, da bo stanovanje dišalo malo bolj praznično. V DM-u sem našla to eterično olje, ki diši božansko. Rekla sem si,  da ga bom začela uporabljati šele decembra, ampak samemu vonju se nisem mogla upret, tako, da sem ga začela uporabljat  kar takoj. Stanovanje pa diši kot, da bi vsak dan pekla cimetove piškote.
Instead of candles I lately prefer to use essential oils.This time I chose the essential oil with the scent of cinnamon, which smells divine. Apartment already has a festive scent :)
Cena: DM-> približno 2 eur
Price: DM-> approx. 2 eur

FLOW MASKA ZA OBRAZ  / FLOW FACIAL MASK

O tem izdelku sem se že enkrat razpisala. Maska je res enkratna. Poleg tega,da je naravna je koža po uporabi še  čista, nahranjena, neverjetno sveža in bolj napeta. Več o njej si lahko prebereš v eni od mojih predhodnih objav TUKAJ.
About this product I already wrote. The mask is really unique. After application of natural flow facial mask the skin is clean, nourished, incredibly fresh and toned. More about this mask you can read in one of my previous post HERE.

Cena: https://www.kozmetix.si/-> 60 g-> 13,90 eur
Price: https://www.kozmetix.si/-> 60 g-> 13,90 eur

NUXE OLJNI GEL ZA TUŠIRANJE / NUXE PRODIGIEUX SHOWER OIL

NUXE Prodigieux oljni gel za tuširanje ima znameniti vonj njihovega kultnega in endinstvenega Huile Prodigieuse suhega olja, ki je številka ena med olji. Čeprav nisem ljubiteljica, močnih, pudrastih in orientalskih dišav, sem s tem vonjem v teh  hladnejših dneh popolnoma zasvojena.
Gel je zelo nežen in vsebuje zlate biserne delce, ki se v stiku z vodo spremenijo v izjemno peno. Kar je meni izjemno pomembno je to, da izdelek ne vsebuje mila, tako, da kože ne izsuši, poleg tega pa ima rastlinsko osnovo, obogateno z oljem sladkega mandlja, ki kožo nežno očisti in nahrani. Koža je po tuširanju svilnata, mehka, nahranjena in prijetno odišavljena.
NUXE Prodigieux shower oil contains the scent of his cult and unique Huile Prodigieuse® dry oil, which is the number one oil in the world.
I am not a fan of, strong, powdery and oriental fragrance, but with this smell I became completely addicted.
The gel is very gentle and contains golden pearl particles. For me is extremely important that the product does not contains the soap, so that the skin does not dry out, moreover, has a a plant base, enriched with sweet almond oil, which gently cleanses the skin and nourishes. An ultra-sensorial shower oil which gently cleanses, leaves a satin finish and a delicate fragrance for a moment of pure pleasure. 

Cena: V vseh lekarnah po Sloveniji->9,80 eur
Price: In all pharmacies in Slovenia->9,80 eur

ZARA- TWILIGHT MAUVE PARFUM / ZARA- TWILIGHT MAUVE PARFUME

Twilight Mauve parfum se nahaja v elegantno minimalistični steklenički in ima cvetlično- sadni vonj. Meni zelo prijeten in pravjšnji za zimo. Glede na ceno je tudi zelo obstojen.
Twilight Mauve perfume is located in an elegant minimalist bottle and has flower- fruity scent. Scent is very pleasant and ideal for  winter. Considering the price is also very persistent.

Cena: ZARA 30 ml-> 5,95 eur; 100 ml-> 9,95 eur
Price: ZARA 30 ml-> 5,95 eur; 100 ml-> 9,95 eur

BIO ČAJ KAMILICE / BIO CHAMOMILE TEA

Moja večerna rutina se vedno konča z metinim ali kamiličnim čajem. Tokratna izbira je BIO kamilični čaj, ki vsebuje 100 % cvetova kamilice.
My evening routine always ends with mint or camomile tea. This time I chose BIO chamomile tea, which contains 100% of chamomile flowers.

Cena: DM-> cca 3 eur
Price: DM-> approx. 3 eur

… da pa ne bom samo čajev omenjala, je tukaj še nekak sladkega, omamnega, dišečega,… nekaj pravšnjega za decemberske dni :)
… that I will not write only about teas, there's something fragrant, sweet and intoxicating,… something great for December days :)

VROČA ČOKOLADA LUXURY / LUXURY HOT CHOCOLATE

Jaz sem si že kar v novembru privoščila malo tega opojnega čokoladnega razkošja, v decembru bom pa samo še stopnjevala :D :D. Ta vroča čokolada ima izjemno bogat, nežen okus in je pravšnja za cerkljanje v teh mrzlih decemberskih dneh.
I started using this hot chocolate already in November and now in December I'll just escalating :D :D. This hot chocolate has very rich, delicate flavor and is perfect for cuddling in this cold December days.

Cena: 350 g-> 7,95 eur ( jaz sem jo dobila za darilo, kupljena pa je bila v trgovinici 1001 dar)
Price: 350 g-> 7,95 eur (I got it as a gift, you can buy in the shop 1001 dar)

xoxo,
Mija
Follow my blog with Bloglovin

Comments

Popular posts from this blog

BALEA FACIAL CLEANSERS

CATRICE HD LIQUID COVERAGE FOUNDATION

SUNNY BRONZE SKIN