THE STAR





Se ti je že kdaj zgodilo, da so tvoje ustnice postale popolnoma dehidrirane, razdražene in suhe?
Have you ever had a completely dehydrated, dry and irritated lips?

Meni se je to zgodilo pred kratkim, in sicer kombinacija mraza in burje sta naredila svoje. In  priznati moram, da ni bilo prav nič prijetno. Ustnice so kljub rednemu mazanju s stickom, podlegle zimskim nevšečnostim. Rob spodnje ustnice je postal živo rdeč in vezalo me je, kotički pa so me zelo pekli, občutek sem imela, kot da bi mi ustnica rastla, hkrati pa so postajale vedno bolj suhe in začele so se luščit.
My lips are totally succumbed to the winter inconveniences. The edge of the lower lip became bright red and bind me,  I had the feeling that my lip grow, moreover, are becoming more and more dry and started to peel off.

Najprej sem se začela na debelo mazat z Melenom, ki ga vedno imam na zalogi in v veliki večini primerov mi pomaga, ampak pri temu je odpovedal na celi črti. Nato sem posegla po ognjičevem mazilu, ki naj bi celil in nahranil suho razpokano kožo, uporabljala sem ga 4 dni samo za rob ustnice in kotičke, žal tudi to mi ni pomagalo. Nato pa sem v lekarni videla od La Roche - Posay CICAPLAST LEVRES s termalno vodo LRP  oz. balzam za obnovo zaščitnega sloja kože ustnic, kar je pisalo na škatlici je zvenelo obetajoče, zgubit itak nisem imela kaj, zato sem ga kupila.
First I started to use Melem, which did not help me, then I started to use a natural calendula ointment, after 4 days of regular use, also did not help. Then I saw in the pharmacy of La Roche - Posay CICAPLAST Levres with thermal water or LRP. Balm for the reconstruction of the protective layer of the skin of the lips, which was written on the box, so I bought it.

Drage moje dame, jaz nisem mogla verjet, da je to čudo, meni v 2 dneh dejansko pozdravil moje uboge ustnice. Prvi dan sem se res mazala kot nora in ustnice so se mi začele še malo bolj luščit, ampak drugi dan je pa bilo vse popolnoma zaceljeno in nahranjeno, tam pa tam je ostala še kašna "luska",ampak tega neprijetnega občutka vezanja, ni bilo več, tretji dan pa so bile ustnice popolnoma zaceljene. Sedaj iz preventive se še vedno mažem s tem balzamom, in sicer  obvezno vsak večer pred spanjem , vmes pa še 2 krat in najbolj pomembno pa je to, da  končno lahko ponovno uporabljam šminkice :D
Dear ladies, I can not believe that this product actually in two days, repairs my poor lips. First day I really used the balm as crazy, the second day, my lips were healed and a little bit nourished and this unpleasant feeling was not there any more, but the third day my  lips were fully healed. Now I use the balm every night before bedtime and in between 2 times  per a day… the most important is that I can finally use lipstick again :D

Ime izdelka?
CICAPLAST  LEVERS s termalno vodo LRP- Balzam za obnovo zaščitnega sloja kože ustnic
What is it?
La Roche-Posay Cicaplast Barrier Repairing Lip Balm

Kakšnim ustnicam je namenjen?
Za ustnice in predel okoli ustnic s suho, razpokano in razdraženo kožo.
Who is it for?
For the lips and the area around the lips with a dry, chapped and irritated skin.

Sestavine?
Pantenol+ MP Lipidi
Brez parabenov in dišav
Ingredients?
Panthenol + MP Lipids
Without parabens and fragrances

Uporaba?
Izdelek se uporablja po potrebi. Naneseta ga na poškodovane ustnice in okrog njih. Tekstura je hranljiva in ravno prav mastna mastna, da ne pušča lepljivega filma.
How do you use it?
Product use, if necessary. Apply on damaged lips and around them. The texture is very nutritious and it does not leave a sticky film.

Dobra stran izdelka?
  • Obnavlja, celi, nahrani in ščiti ustnice
  • Hranljiva tekstura
  • Enostaven nanos
  • Praktična embalaža

Whats good about it?
  • Regenerates, nourishes and protects lips
  • Nourishing texture
  • Easy application
  • Practical packaging


Slaba stran izdelka?
/
Whats not so good about it?
/

Kje se izdelek lahko dobi?
V lekarnah
Where can you get it?
In pharmacies

Cena?
7,5 ml-> 5,30 eur
Price?

7,5 ml-> 5,30 eur


xoxo,
Mija

Follow my blog with Bloglovin

Comments

  1. Omg! Rabim ta izdelek. :) Čeprav mi je balzam od Nuxa top, pa še vedno rabim nekaj več, sploh v tem zimskem času. :)

    ReplyDelete
  2. Tudi meni je bil tale všeč :)

    Čeprav mi Nuxe zmaga!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

BALEA FACIAL CLEANSERS

CATRICE HD LIQUID COVERAGE FOUNDATION

SUNNY BRONZE SKIN