THREE "NEW"BEAUTY LAUNCHES: A CLOSER LOOK




Tokrat z vami delim moje navdušenja nad nekaterimi L'orealovimi izdelki, ki so me v mesecu juliju popolnoma navdušili.

Lumi Cushion puder je  super podlaga za poletne dni. Jaz sem nad njo popolnoma navdušena, saj mi nudi ravno pravšnjo prekrivnost. Sama tekstura je zelo lahka, prekrivnost srednja, por ne maši, zaključek pa je svež, sijoč in naraven videz. Jaz ga uporabljam kot vikend podlago. Pakiranje je praktično, tako, da ga lahko vzameš povsod. Jaz si podlago nanesem s pomočjo čopiča, tako da ga potapkam kar v podlago, s priloženo gobico nisva ravno v dobrih odnosih, občasno mi služi za kakšne mini popravke, ampak vedno na kocu si podlago razmažem še z prsti.

Maskare so moja odvisnost, težko je ostat zvest samo eni. Na trg prihajajo vedno nove in nove maskare, katere formula obljubljajo, še daljše, še bolj volumna polne  trepalnice. Tako se jaz podlegla novi L'oralovi maskari Miss Baby Roll. Na voljo je v več različnih odtenkih, jaz sem si izbrala klasično črno. Formula obljublja, daljše in bolj zvite trepalnice z inovativno krtačko. In res je. Super krtačka, lepo priviha trepalnice, jih naredi dolge in polne volumna, včasih niti kodralnika za trepalnice ne uporabim, ker krtačka odlično opravi svoje delo. Po dobrem mesecu uporabe me še ne mami, da bi jo zamenjala.


L'oreal Paris Infaillible Total Cover, je praktična paleta korektorjev v kateri imaš vse v enem. Tekstura je lepo kremasta in nudi popolno prekrivnost.  Modro-vijolični korektor prekrije temne podočnjake, zelen lepo prekrije rdečico in rozacijo, bež odtenki pa lepo prekrijejo mozoljčke in ostale nepravilnoti. Zame je paletka popolna.


This time, I share with you, my enthusiasm over some of Loreal's products, which impressed me in July.

Lumi Cushion Foundation is a great base for summer days. I'm completely excited about it because it offers me exactly the right coverage. The texture is very light, with this foundation you get medium coverage, the pores are not clogged, and the finish is a fresh, shiny and natural look. I use it on a weekend basis. Packaging is practical, so you can take it anywhere. I apply it with a brush,  I dip it into the foundation, with the attached sponge, we are not exactly in good relations, occasionally I use for some mini repairs, but always, in the end,  I spread foundation with fingers.

Mascara is my addiction. it's hard to stay faithful to just only one. There are always new and new mascaras, which the formula promises, even longer, even more, full of volume lashes. So I succumbed to the new L'oreal mascara Miss Baby Roll. It is available in several different shades, I chose a classic black. The formula promises longer and more twisted lashes with an innovative brush. And it's true. Super brush, makes lashes long and full of volume, sometimes I do not use the eyelash curler because the brush perfectly does its job. After a good month of use, I do not like to replace it yet.

L'oreal Paris Infallible Total Cover is a practical range of correctors in which you have all in one. The texture is beautifully creamy and offers full coverage. The blue-violet concealer covers dark circles and veins, green covers redness and rosacea, beige colour covers spots and other imperfections. For me, the pallet is perfect.
xoxo,
Mija

Follow my blog with Bloglovin

Comments

Popular posts from this blog

BALEA FACIAL CLEANSERS

CATRICE HD LIQUID COVERAGE FOUNDATION

SUNNY BRONZE SKIN