MY THE BODY SHOP COLLECTION FROM DUBAI




Zelo sem vesela, da je tudi pri nas zaživela spletna trgovina The Body Shop. Ker pa nisem mogla dočakati odprtja le-te, sem nekaj izdelkov kupila v Dubaju. Tokrat vam predstavljam tri izdelke, dva še čakata na testiranje.

MEGLICA ZA TELO MORINGA
To je dišava, ki me je takoj osvojila in mi polepša prav vsako jutro. Nežno cvetlično svežino opojne moringe, lahko uporabljaš po celem telesu. Ker gre za meglico, vonj ni obstojen, zdrži dobro uro. Jaz imam stekleničko, kar v torbici in si jo večkrat na dan nanesem. Vonj je res nor in te kar hitro zasvoji.
Več o meglici si lahko prebereš TUKAJ

SERUM ZA OBRAZ VITAMIN C
Tale serum pa me ni ravno prepričal, jaz ga uporabljam občasno, večinoma med vikendi, ko ne uporabljam makeup. Vonj je omamen, tekstura je svilnate, tudi koža je po nanosu mehka in gladka. Vitamin C je pridelan iz CAMU CAMU-ja, ki ima največ vitamina C. Izdelek naj bi bil primeren za vse tipe kože, jaz sem po prvi uporabi dobila kar nekaj mozoljčkov, nato se je stanje umirilo. Za samostojno uporabo se mi zdi v redu.Ker je tekstura lahkotna, menim, da je super izbera za poleti, namesto vlažilne kreme. Naj pa bi odlično deloval tudi kot podlaga pred pudrom, kar me pa ni prepričalo. Obstojnost se ni nič podaljšala in po 15 min sem se začela že svetit, pa tudi na določenih mestih je puder kar izginil.
Več o serumu si lahko prebereš TUKAJ

INTEZIVNA REVITALIZACIJSKA KREMA ZA PREDEL OKOLI OČI OILS OF LIFE

To pa je do sedaj moja najljubša krema za predel okoli oči. V tej 20 ml embalaži so zbrana tri dragocena olja iz različnih koncev sveta, ki so znana po svojih revitalizacijskih lastnostih. Gel-krema vsebuje olje črne kumine iz Egipta, olje semen kamelije iz Kitajske in olje šipka iz Čila. Tekstura je lepo mazljiva, hranljiva in hitro se vpije. Gel kožo takoj navlažil in ji da sijaj. Predel okoli oči zgleda bolj gladko, sijoče, pa tudi gubice zgladi. Kremo lahko uporabljaš na dva načina kot kremo ali pa kot masko.
Malo je krem za predel okoli oči, ki me navdušijo, ampak ta je res TOP.
Več o kremi, si lahko prebereš TUKAJ



VITAMIN C SKIN REVIVER
This serum did not convince me, I use it occasionally, mostly during weekends, when I do not use makeup. The smell is stunning, the texture is silky, and the skin is soft and smooth after application. Vitamin C is produced from CAMU CAMU, which has the highest amount of vitamin C. The product should be suitable for all skin types, but after the first time I used I got a lot of pimples, and then the condition calmed down. For an independent use, I think it is OK. Since the texture is light, I think it's a great choice for summer instead of a moisturizing cream. But the lady who sold me this, also said that would also work perfectly as a primer, which did not convince me. Persistence did not prolong anything, and after 15 minutes I started to shine and in some places, the foundation has disappeared.
You can read more about the serum of forces HERE.

OILS OF LIFE EYE CREAM GEL
This is so far my favourite cream for the eye area. In this 20 ml, containers are collected three precious oils from around the world that are known for their revitalizing properties. Gel Cream contains black caraway oil from Egypt, camellia seed oil from China and oil from Chile. The texture is a malleable, nourishing and quickly absorbed. Gel immediately moisten the skin and gives it shine. Eye area looks smoother, shiny, but also smoothes wrinkles. You can use the cream in two ways as a cream or as a mask.
There is little cream for the eye area that impressed me, but this is really TOP.
More about the cream, you can read HERE.

MORNING BODY MIST
Mist on this crisp, floral body sprays for long-lasting freshness. Infused with moringa seed oil for a gentle burst of delicate florals, it's irresistible.Because this is a mist, the odour is not persistent, it can withstand a good hour. I have a bottle in my purse and I apply it several times a day. The smell is really crazy and gets addicted fast.
You can read more about the nebula HERE.


xoxo,
Mija



Follow my blog with Bloglovin

Comments

Popular posts from this blog

BALEA FACIAL CLEANSERS

CATRICE HD LIQUID COVERAGE FOUNDATION

SUNNY BRONZE SKIN